onsdag 28. mars 2012

Her går det jammen unna......

Alltid morsomt å komme hjem fra jobb og se hva som er gjort. I dag var det veldig morsomt! Taket er malt i stua, og endel panelplater er kommet opp:-) Tar med ett nytt bildet av kjellerstua også. Her er det blitt satt inn to nye dører, lister og elektriker har ordnet litt kabler og diverse:-) Skal visst bli ferdig til påske. Må si at det hadde vært veldig deilig! Så mange fridager, og da har jeg lyst til at vi skal kose oss hjemme, ikke gå og nyse av alt støvet og alltid må ha på sko inne. Tenk å kunne bruke huset og ikke bare 1/4:-) Ett lite bilderas!!!! Her er bildet av yttergangen og "innegangen" oppe. Også har jeg tatt bildet av dørene som jeg har klistret på vegg ord fra Det gode ord
Også noen nye bilder av kjellerstua. Ikke se på rotet, det er rot overalt her nå! Den åpningen som er i kjellerstua er etter at en dør har vært der.Den skal vi tette igjen. Også skal vinduskarmen males og lister rundt. Er veldig spent på hvilken taklampe jeg faller på i kjellerstua. Har dere noen tips???? Lite med vindu her, bare det ene lille, bør kanskje ta med det i betrakningen når jeg ser på lampe. Murveggen er malt med grå maling.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for vimpelskryt og god reklame under!! Glad du likte dem!!
    Klem♥

    SvarSlett

Tusen takk for koselig hilsen.